My Photography


title:

Komentarze:


29.03.2009, 17:46 :: 83.22.27.205
Anka
no no Chłopaki niezła robota :))... superrr :)):D

29.03.2009, 09:39 :: 83.238.232.136
seba
zajebiste:)

28.03.2009, 21:24 :: 83.19.68.164
dudiphoto
Ta Świeży bedzie ostro : ) i jutro tez im tam wszystkim powyjaśniamy !

28.03.2009, 21:20 :: 91.195.42.5
swiezy
no to pierwszy wyadzik dopiero bez rewelacji ale damy rade z maslokiem i bedzie ostro !!! ROCK !!!!!

28.03.2009, 21:12 :: 77.253.47.80
Rebel
Ten filar to przesada, a foto ciekawe :P

28.03.2009, 20:04 :: 83.22.0.254
Sabina =)
Trzeba Ci przyznać Dudu, że masz dobrą rękę do robienia zdjęć...=) super foty...=*

28.03.2009, 19:33 :: 83.19.68.164
dudiphoto
jest krzywa bo foto strzelone z rybocka ; )

28.03.2009, 19:23 :: 77.253.44.187
Karczu xD
znana miejscowa ;P
fajne foto
a ta kolumna wyglada jakby cala krzywa byla xD

buli jak zwykle daje czadu. byle sie znowu nie polamal ;D

28.03.2009, 19:20 :: 83.15.100.98
Wiolaa
bulii bełełeł.!;D dziś widziałam tego skate wariate. ! ekstra .;*

Dodaj komentarz:

Autor zdjęć i modyfikacji: dudiphoto, szablon wykonał: Htsz, pobrano z Szablony.blogowicz.info
Wszystkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora bloga zabronione.
Wspierane przez: Blog & instrukcje na bloga.